Preguntes Freqüents

Aquestes són les preguntes més freqüents sobre LIV Student.

Què és LIV Student?

LIV Student és un equip d’especialistes en experiències que et transportarà a un nou concepte d’allotjament per a estudiants.

Volem que la teva etapa universitària sigui inoblidable, creant experiències úniques i un sentiment de comunitat . LIV Student t’acompanyarà proporcionant-te un lloc on viure, créixer i crear records memorables durant la teva etapa universitària.

El nostre lema és: Treballa Intensament. Diverteix-te. Ajuda als altres.

Com reservo una habitació?

Reservar una habitació amb nosaltres és molt senzill:

En línia – Dona un cop d’ull a la nostra web i tria l’habitació que millor encaixi amb tu. Una vegada t’hagis decidit simplement fes clic a ‘Reservar’ i segueix els passos per a realitzar la teva reserva. Si el teu no són les reserves en línia o si tens algun dubte, contacta’ns per telèfon, per WhatsApp +34 682 213666 o per email granada@livstudent.com i indicant-nos les teves preferències (per exemple, si vols viure amb els teus amics), i farem tot el possible perquè els teus desitjos es facin realitat. Des de LIV Student ens agrada donar-li aquest toc personal.

Puc llegir el contracte d'allotjament abans de realitzar la reserva?

Per descomptat! Quan comencis amb la reserva en línia, o mentre ho fem per telèfon, generarem un contracte d’allotjament que inclourà tots els detalls. Una vegada hagis llegit per complet aquest contracte d’allotjament et demanarem que l’emplenis amb les teves dades.

Necessites finançar els teus estudis?

Bankinter té preparat per a tu unes condicions especials en alguns dels seus productes per allotjar-te en LIV Student, informa’t aquí.

Haig de ser estudiant per a allotjar-me en LIV Student?

Sí. Com el nostre nom indica, els nostres residents han de ser estudiants. És per tant que tots els residents han d’estar estudiant a temps complet o a temps parcial i acreditar-ho.

Puc viure amb els meus amics?

Clar que sí! Només has de cridar-nos, o indicar-nos el nom dels teus amics durant la reserva, i farem tot el possible perquè pugueu viure junts.

Volem que tots els nostres residents visquin envoltats de persones afins, per la qual cosa, si realitzes la teva reserva com a resident individual sense preferència per viure amb amics, farem tot el possible per a situar-te en una habitació pròxima a altres residents de la teva mateixa universitat i/o curs.

Puc signar un contracte per menys d'un curs acadèmic?

Tenim un nombre limitat de places per a contractes de curta durada. Crida’ns per a conèixer la teva situació particular i poder oferir-te un contracte a la teva mesura.

Teniu habitacions adaptades per a Persones de Mobilitat Reduïda (PMR)?

En LIV Student TOTHOM ÉS BENVINGUT, i per això les nostres instal·lacions estan adaptades perquè totes les persones puguin gaudir de l’experiència LIV Student. Si tens algun tipus de requeriment mèdic o discapacitat, crida’ns perquè puguem assignar-te una habitació que s’adapti a les teves necessitats.

Existeixen diferents modalitats de pagament?

Oferim diferents opcions de pagament, perquè sabem que la situació de cada persona és diferent. Pots pagar mensualment o en únic pagament per endavant amb un descompte important, la qual cosa tu prefereixis. El teu contracte d’allotjament indicarà les dates de pagament, i també pots consultar-les en el teu compte d’usuari LIV Student. El nostre equip està a la teva sencera disposició si tens dubtes sobre quina opció triar.

He tingut un imprevist i no sé si podré pagar una quota a temps – què puc fer?

A tots ens pot passar; ho entenem. La teva beca o el teu ingrés pot retardar-se, o qualsevol altre imprevist pot sorgir i interferir a l’hora de pagar la quota a temps. QUE NO CORRI EL PÀNIC!

Parla amb l’equip de LIV Student en la teva residència i explica’ns la teva situació perquè puguem ajudar-te. Podem retardar la data del pagament o valorar altres opcions. Simplement mantennos al punt perquè puguem ajudar-te.

Com funcionen les fiances o dipòsits?

Totes les fiances dels nostres residents es dipositen en entitat bancària i es retornen en finalitzar la teva estada amb nosaltres. En cas d’impagaments o que s’hagin produït desperfectes o danys a la teva habitació (a més d’en el saló-cuina compartit en el cas dels pisos compartits) descomptarem els impagaments o els arranjaments d’aquesta fiança, per la qual cosa és important que facis un ús responsable de la teva habitació i de la resta de les instal·lacions.

Puc rebre visites?

Les visites esporàdiques d’un familiar o amic estan permeses en circumstàncies normals fins a dues nits consecutives, però sempre s’ha de comunicar a l’equip de recepció (tant l’arribada com la sortida d’aquesta persona). Per a més detall sobre les visites podeu consultar les normes de la residència en el Reglament de Règim Interior.

Es permeten mascotes en LIV Student?

Ho sentim, però no admetem mascotes. Ni tan sols aquest bonic peix en la seva peixera.

No obstant això, els gossos d’assistència sí que són benvinguts. Consulta amb el nostre equip per a qualsevol dubte.

Quin equipament puc trobar en el gimnàs?

El gimnàs sol comptar amb zona de musculació, zona de cardio (màquines per a cardio i el·líptiques) i zona de ioga (pilota de ioga i esterillas de ioga). Consulta amb l’equip per a conèixer més detalls.

Puc aparcar el meu cotxe?

Si, LIV Student Granada compta amb places d’aparcament a un preu especial per als nostres residents. Consulta amb el nostre equip per a qualsevol dubte.

Contáis amb zona d'aparcament per a bicis?

Sí, tenim un aparcament per a bicis privat exterior. L’ús és gratuït, però hauràs de portar el teu propi cadenat.

Teniu sistemes de seguretat?

Totes les residències d’estudiants LIV Student estan operatives les 24 hores del dia – sempre hi ha algú de l’equip en la residència amb qui podràs contactar davant qualsevol situació. A més comptem amb un circuit de càmeres de circuit tancat, perquè la teva seguretat i tranquil·litat són el primer per a nosaltres.

Com puc gestionar qualsevol incidència de manteniment?

El nostre equip de manteniment està sempre a mà en la residència per a resoldre qualsevol incidència que pugui sorgir durant la teva estada amb nosaltres.

Què és el Programa d'Experiència del Resident?

Es tracta d’una sèrie d’esdeveniments dissenyats per a animar que tots els nostres residents s’impregnin del nostre ESPERIT, al mateix temps que fan amics i cuiden els uns dels altres mentre descobreixen noves experiències.

ESPERIT significa Experiència, Social, Personal, Intel·lectual, Recreatiu, Inspirador, Talent i Universitat. Els nostres residents ens ajudaran a donar forma al programa al costat del nostre equip.
Aquí tens una petita pinzellada del que pots esperar:

• Programes d’exercici i fitness
• Masterclasses de cuina
• Esdeveniments musicals
• Descomptes i promocions en els llocs més cool de la ciutat
• Descomptes en línia en webs col·laboradores
• Xerrades i debats sobre temes que afecten els estudiants en l’actualitat, moderats per emprenedors i figures rellevants de la matèria.
• Tallers de mindfulness i benestar.

Quins elements inclou la cuina del pis compartit / coliving?

Totes les cuines compten amb placa d’inducció, forn, microones i neveres amb congelador (a raó de mitja nevera per a cada resident). Necessitaràs portar qualsevol altre petit electrodomèstic que desitgis utilitzar, així com coberteria, paelles i vaixella.

Hi ha servei de neteja de les zones comunes en els pisos compartits / coliving?

Totes les zones comunes dels pisos compartits es netegen setmanalment per part del nostre equip, així i tot necessitaràs mantenir la teva habitació, el teu bany i les zones comunes netes i ordenades, així com tenir tot ficat en el rentavaixella i treure les escombraries i el reciclatge en bosses adequades.

Com funciona el programa de ‘Porta a un amic’?

Recomana als teus amics LIV Student, per a gaudir de l’experiència junts i tots dos rebreu un descompte. Contacta amb el nostre equip per a rebre més informació.

Quant megues i dispositius puc usar amb el Wifi de LIV Student?

El nostre Wifi és il·limitat, súper-ràpid i inclòs en la teva quota mensual. Pots connectar-te per Wifi fins a 8 dispositius a la teva habitació i la connexió per cable aconsegueix una velocitat de 100MB.

Què inclou la meva habitació?

La teva habitació compta amb llit individual Queen size (120 cms) amb un bagul per a magatzematge, ports de càrrega USB al costat del llit, punts de connexió de corrent sota la teva taula d’estudi, una llum d’escriptori, cadira d’estudi ergonòmica, finestra amb persianes de foscor total i bany en-suite amb dutxa d’alta pressió.

Els estudis també compten amb una taula de menjador i amb una cuina completament funcional que inclou forn i microones, placa d’inducció, aigüera i frigorífic compacte amb congelador integrat.

M'allotjo en un pis compartit. Quins elements inclou el saló del pis compartit?

El saló inclou una Smart TV de 40”, barra de so, sofà, puff i una àmplia taula de menjador.

Quan puc mudar-me a LIV Student?

Pots mudar-te a partir de la data acordada en el teu contracte, contactarem amb tu amb informació rellevant perquè la teva arribada i mudança siguin el més còmodes possibles.

Quins documents haig de presentar a la meva arribada?

Necessitaràs presentar un document identificatiu original que inclogui fotografia (DNI o Passaport), el justificant d’estar al corrent de pagament de la primera mensualitat i haver aportat a través d’una plataforma segura les dades d’una targeta de crèdit.

Com puc saber amb qui conviuré?

En compliment del RGPD (Reglament General de Protecció de Dades), no podem facilitar-te noms ni detalls de contacte de la resta de residents, però abans de la teva arribada et proporcionarem informació de benvinguda. Aquí t’informarem de com connectar amb la resta dels residents de LIV Student.

Puc realitzar el check-*in a qualsevol hora?

Clar que sí. Però en cas que vagis a arribar fora de l’horari habitual de recepció, si us plau fes-nos-el saber amb antelació per a poder ajudar-te i que tot estigui preparat a la teva arribada.

Excepcionalment els horaris de check-*in podrien veure’s limitats per a poder garantir el distanciament social i prevenir concentracions excessives en les zones comunes. Si aquesta situació es produís, t’informarem d’això amb la suficient antelació.

Puc subarrendar la meva habitació?

No. No està permès subarrendar la teva habitació a una altra persona durant la teva estada amb nosaltres.

Scan the QR Code to add me on WeChat

wechat qr code

Book for Academic Year 2020

Book with confidence!

Subscribe to receive LIV Student news, information and rewards.

We have received your message and we’ll be in touch with you soon.

An error occurred while submitting your details!

X Tancar

Oferta
BANKINTER